M-Social

Брендке арналған қону Рив Гош

#лендинг #игра

Мақсат:

Пайдаланушыларды акцияға тарту және өнімдерді жекелеген түрде ұсыну үшін квиз механикасы бар лендингті дамыту.

 

Механика:

  • Пайдаланушы лендингке кіріп, анкетаны толтырып, теріс түрін анықтау үшін кіші тесттен өтеді.
  • Сұрақтарға жауап бергеннен кейін ол жекелеген өнімдер таңдамасын, өнімдер туралы ақпарат және промокод алады.


Нәтиже:

  • Лендинг пайдаланушыларды акцияға сәтті тартты. Оған 22 мыңнан астам адам қатысты. Жалпы көрінім саны 28 мыңнан астам.
  • Тесттің интерактивті механикасы мен жекелеген ұсыныстар пайдаланушылардың қанағаттануын және «Рив Гош» өнімдеріне деген қызығушылығын арттырды.