Брендке арналған қону Рив Гош
#лендинг #игра

Мақсат:
Пайдаланушыларды акцияға тарту және өнімдерді жекелеген түрде ұсыну үшін квиз механикасы бар лендингті дамыту.
Механика:
- Пайдаланушы лендингке кіріп, анкетаны толтырып, теріс түрін анықтау үшін кіші тесттен өтеді.
- Сұрақтарға жауап бергеннен кейін ол жекелеген өнімдер таңдамасын, өнімдер туралы ақпарат және промокод алады.
Нәтиже:
- Лендинг пайдаланушыларды акцияға сәтті тартты. Оған 22 мыңнан астам адам қатысты. Жалпы көрінім саны 28 мыңнан астам.
- Тесттің интерактивті механикасы мен жекелеген ұсыныстар пайдаланушылардың қанағаттануын және «Рив Гош» өнімдеріне деген қызығушылығын арттырды.