Алдын ала сату

1. Клиенттің сұрауын алу
M-Social клиенттің сұранысын алады. Ол әртүрлі болуы мүмкін:
- Минималды:" сізге веб-сайт жасау керек "немесе"чат-ботты қалаймын".
- Толық: қысқаша, техникалық тапсырма (ТК), өнімнің презентациясы, UX/UI-дизайн немесе аналогтарға сілтемелермен бірге жүреді.
2. Сұрауды зерттеу және сұрақтарды дайындау
Клиентке менеджер тағайындалады, ол алынған материалдарды мұқият зерттейді және клиенттің мақсаттарын, үміттері мен шектеулерін жақсы түсінуге көмектесетін нақтылау сұрақтарының тізімін жасайды. Мұндай сұрақтардың мысалдары:
- Іске асыру мерзімі қандай?
- Қандай функциялар маңызды?
- Технологияға артықшылық бар ма?
- Сыртқы қызметтермен интеграция қажет пе?
3. Жобаны ішкі бағалау
Барлық қажетті деректерді алғаннан кейін менеджер жобаны ішкі бағалауды жүргізеді. Бұл процеске қатысады:
- Backend - және Frontend-әзірлеушілер
- Дизайнерлер (қажет болса)
- QA инженерлері
- Devops
- Әр маман тапсырмалардың өз бөлігін талдайды және еңбек шығындарын бағалайды. Сондай-ақ, жоба менеджері іске асыру кезеңінде тосынсыйларды болдырмау үшін ықтимал қиындықтар мен нюанстарды ескереді.
4. Толық сметаны қалыптастыру
Алынған бағалауларға сүйене отырып, менеджер жобаның егжей-тегжейлі сметасын жасайды, оған мыналар кіреді:
- Кезең бойынша бөлу (жобалау, әзірлеу, тестілеу және т. б.)
- Әр блоктың уақыты мен құнын бағалау
- Смета-бұл жай сандар емес, клиентке жобаның құны неден тұратынын түсінуге мүмкіндік беретін құрылымдық құжат.
5. Ілеспе хатты дайындау
Сметадан басқа, менеджер бағалауға түсініктемелер мен түсініктемелері бар ілеспе хат дайындайды.
- Жобаның маңызды ерекшеліктеріне баса назар аударады
- Мүмкін болатын баламаларды ұсынады
- Баламалы нұсқаларды ұсына отырып, белгілі бір функционалды іске асыру кезіндегі ықтимал тәуекелдерді көрсетеді
- Бұл клиентке саналы шешім қабылдауға және Біз шаблондық емес есептеуді ұсынатынымызды көруге көмектеседі.
6. Қосымша материалдарды дайындау (сұраныс бойынша)
Қажет болса, жоба менеджері де ұсынады:
- Жұмыс кестесі (жобаның уақыты)
- Жобада қолдануға болатын AI тізімі
- Клиенттің материалдарына қойылатын техникалық талаптар
- Бұл материалдар клиентке жобаның ауқымын жақсырақ ұсынуға және оны жүзеге асырудың ең тиімді стратегиясын таңдауға мүмкіндік береді.
7. Сұрақтарға жауаптар және ұсынысты нақтылау
Сметаны жібергеннен кейін клиентпен белсенді байланыс кезеңі басталады. Көбінесе сметаны талқылау үшін менеджер conf-coll ұйымдастырады. Бұл хат алмасу уақытын қысқартуға, түсініспеушіліктерден аулақ болуға және тезірек шешім қабылдауға мүмкіндік береді. Менеджер клиенттің кез-келген сұрақтарына жауап береді, мәліметтерді түсіндіреді және қажет болған жағдайда ұсынысты түзетеді. Мысалы:
- Егер жаңа идеялар пайда болса, біз бағалауға тез өзгерістер енгізе аламыз.
- Қажет болса, біз сапаны жоғалтпай жобаның құнын төмендететін балама тәсілдерді немесе технологияларды ұсына аламыз.
M-Social-дағы Пресейл-бұл ресми кезең емес, бірақ біз бен клиент арасында сенім мен түсіністік қалыптастыру үшін толыққанды жұмыс. Біз жай ғана баға беруге тырыспаймыз-біз сапалы өнімді жасауда серіктес болғымыз келеді.