M-Social

Кунгур Ет Комбинатының жарнамалық акциясын қараңыз: кепілдендірілген сыйлықтар мен ұтыс ойындары сатылымды қалай арттырды

Жоба Promobuilding конструкторының негізінде жүзеге асырылды. Кунгур Ет Комбинатының жарнамалық сайтының негізгі идеясы қарапайым, бірақ тиімді механик болды: қатысушылар түбіртектерді жүктеп салды, бұл үшін кепілдендірілген сыйақы алды, сонымен қатар апта сайынғы және негізгі ұтыс ойындарына қатысу мүмкіндігі. M-Social командасының міндеті процесті мүмкіндігінше ыңғайлы, ашық және сенімді ету болды.

Бұл қалай жұмыс істеді?


Түбіртекті жүктеудің үш әдісі болды:

  1. QR кодын сканерлеңіз.
  2. Фотосуреттерді жүктеу (JPG/PNG, 10 МБ дейін).
  3. Деректерді қолмен енгізу (FN, FD, FP, күні, уақыты, сомасы).


Әрбір түбіртекті жүйе бірнеше критерийлер бойынша тексерді:

  • Бірегейлік.
  • Розетканың ҚОНАҚ ҮЙІ.
  • Сатып алу күні.
  • Жарнамалық тауарлардың болуы.
  • Түбіртек сомасы.


Егер бірдеңе шарттарға сәйкес келмесе, пайдаланушы бас тартудың нақты түсіндірмесін бірден көрді.

 

Сыйлықтар - өйткені барлығы сыйлықтарды жақсы көреді!
 

Акцияға қатысушылар сыйақының үш түрін ала алды:

  1. Кепілдендірілген сыйлық-әрбір қабылданған түбіртек үшін шағын, бірақ жағымды сатып алу бонусы (10 данаға дейін). 
  2. Апталық ұтыс ойындары-барлығы 8 апта ішінде 80 Ozon сертификатын ұтып алу мүмкіндігіне ие болды.
  3. Бас жүлде-бұл 3 жеңімпаз алған нағыз мерекені ұйымдастыруға мүмкіндік беретін сома. 


Басқару панелі: басқару, аналитика және ыңғайлылық
 

Сайт әкімшілері үшін функционалды басқару тақтасы қарастырылған, оның ішінде:

  • Деректерді қарау және сүзу.
  • Xlsx, CSV, PDF форматына экспорттау.
  • Электрондық пошта және SMS жіберу.
  • Жеңімпаздарды жариялау.
  • Толық аналитика.
     

Сондай-ақ есеп беру жүйесі енгізілді, ол мынаны көрсетті:

  • Пайдаланушыны тіркеу.
  • Жүктелген түбіртектердің саны.
  • Веб-сайттағы уақыт.
  • Трафик көздері.
  • Құрылғылардың түрлері.
  • Көру тереңдігі және басқа көрсеткіштер.
     

Бұл клиент командасына қатысушылардың белсенділігін бақылауға және маркетингтік стратегияны түзетуге мүмкіндік берді.

 

Нәтижелер

  • Шарттары: Іске Қосу-1 ай, қолдау-2 ай.
  • Мүшелер: 2900-ден астам тіркелген қолданушылар.
  • Мыңдаған түбіртектер өңделіп, жеңімпаздарға сыйлықтар табысталды.
  • Бизнеске әсері: сатылымның Артуы және аудиторияның қатысуы.

 

Қорытынды
 

Кунгур Ет Комбинатына арналған чек-промо технология мен маркетингтің сәтті үйлесімінің тамаша үлгісі болды. Қарапайым механика мен ыңғайлы интерфейстің арқасында пайдаланушылар науқанға белсенді қатысып, клиент өзінің бизнес мақсаттарына қол жеткізді.

Сізге жарнамалық веб-сайт қажет пе? M-Social командасы оны дамытуға көмектеседі. Бізге мына мекен-жайға жазыңыз info@msocialproduction.ru немесе телефон соғыңыз +7 800 350 62 67 мәліметтерді талқылау үшін.